perjantai 11. marraskuuta 2011

Jahven/Jehovan juuret * The roots of Yahweh/Jehovah

Miettiessäni aina vuodesta 2007 alkaen Jahven/Jehovan alkuperää, olen etsinyt sitä tietoa, minkä nyt lopultakin löysin tänään 11.11.11 tutkiessani klo 11:n  jälkeen (noin 11.11) heprean kielen sanakirjaa kahden tietyn sanan kohdalta. Nuo kaksi sanaa ovat  יד ja הוה.

Today 11.11.11 when I was studying some minutes past 11 (about 11 past 11 o'clock) two Hebrew words I finally found the knowledge I have been seeking for since 2007 when thinking about the roots of Yahweh/Jehovah. Those two words are יד and הוה.





Heprean kielen j-kirjain (Jahve/Jehova-nimen 1. kirjain) on Jod (י) ja sen nimi kirjoitetaan יד . Ylläolevasta kuvasta voimme lukea, mitä kaikkia merkityksiä tuolla sanalla on. Neljäntenä luettelosta löydämme sanan "penis". Juuri tällainen merkitys sopii täydellisesti okkultistiseen kuvaan Jahvesta /Jehovasta.

The Hebrew j (the first letter of Yahweh/Jehovah) is called Yod and this is how it looks like יד. In the picture above we can read in Finnish it's numerous meanings. One meaning is "penis". It fits perfectly to the image of Yahweh/Jehovah in Occultism. 

Sama sana merkitsee myös "Jumalan käsi", "omistus", "voima", "valta", "väkivalta" ja "sotaväenosasto", jotka kaikki ovat okkultistiselle Jahvelle/Jehovalle hyvin tunnusomaisia asioita. 

The same word means also "God's arm", "ownership/possession", "power", "authority", "violence" and " a department of an army", and all of them are very characteristic things for the occultic Yahweh/Jehovah.









Toinen tutkimukseni kohde on sana הוה eli יהוה/Jahve/Jehova-sanan loppuosa, joka muodostuu kolmesta konsonantista. 

Another word I studied is הוה or the ending of the word יהוה
/Yahweh/Jehovah formed with three conconants.

Ylläolevasta kuvasta selviää ensinnäkin, että nuo kolme konsonanttia muodostavat hwh- eli hawah-verbin, joka merkitsee mm. "tulla joksikin", "olla". Tämä on juuri se verbi, jota olen toistamalla toistanut blogikirjoituksissani etsiessäni Jahve/Jehova-sanalle juuria.

We can see primarily in the picture above that those three consonants form the hwh- or hawah-verb meaning "to become to something", "to be". This is just the same verb I have repeated in my blog texts when seeking for the roots of Yahweh/Jehovah.

Toiseksi ylläolevasta kuvasta selviää, että kun nuo kolme kirjainta lausutaan muodossa "hawwa", se merkitsee mm. halua/himoa. Jälleen sellainen merkitys, joka sopii täydellisesti okkultistiseen Jahveen/Jehovaan!

Secondly we can see in the picture above that if those three consonants are uttered "hawwa", it means among other things desire/passion. Again such a word that fits perfectly to the occultic image of Yahweh/Jehovah!

Raamatun marginaalissa tekstin 1. Moos. 3: 20 kohdalla mainitaan juuri kyseinen sana "hawwa" perustana ja lähtökohtana nimelle "Eeva".

In a (Finnish) Bible margin by Gen. 3: 20 there is a reference to the word "hawwa" as a base or an origin to the name "Eve".

Lisäksi ylläolevasta kuvasta selviää, että kun nuo kolme konsonanttia lausutaan muodossa "howaa", se merkitsee tuhoa/onnettomuutta. Tietynlainen tuho ja onnettomuus oli seurausta syntiinlankeemuksesta, joka koitui koko ihmiskunnan osaksi Eevan tultua käärmeen pettämäksi, ja Adamin valittua täysin tietoisesti oma seksuaalinen nautintonsa. Lisäksi Jahve/Jehova on Tuhon Jumala, kun taas Ehjee on Pelastuksen Jumala.

Moreover we can see in the picture above that if those three letters are uttered "howa", it means destruction/disaster. The result of the Fall was certainly a kind of a destruction or a disaster for the whole mankind, when Eve was betrayed by the Serpent and Adam did purposely choose his own sexual satisfaction. Furthermore Yahweh/Jehovah is the God of Disaster but Ehyee is the God of Salvation.

Kirjaimet יהוה , jotka siis merkitsevät Jahvea/Jehovaa, kantavat historiallista tietoa ensimmäisen ihmisparin syntiinlankeemuksesta. Tieto Edenin tapahtumista lienee kulkenut ensin suullisena viestinä sukupolvelta toiselle. Mutta kun heprean kieltä on alettu kirjoittaa 22  (= 2 kertaa 11) konsonantilla (n. 1400 eaa.), tuo tieto näyttää tulleen kytketyksi heprean aakkosiin. 

The letters  יהוה meaning Yahweh/Jehovah are bringing us history even from the Fall of the first human couple. Perhaps the information was transfered at first verbally from a generation to another. But when people started to write with 22 (2 times 11) Hebrew consonants about 1400 B.C. the message was connected to the Hebrew alphabet.


Koska Käärmeen eli Saatanan tavoite on ollut alusta saakka korottaa itsensä ihmiskunnan jumalaksi, hän muodosti noista samoista kirjaimista jumalaa tarkoittavan nimen Jahve/Jehova, ja kirjoitutti sen onnistuneesti raamatun käsikirjoittajien kautta pyhiin teksteihin oikean Jumalan nimeksi. Hyvin kiero mutta nerokas suunnitelma Saatanalta!

Because the Serpent or Satan himself wanted from the very beginning to ascend himself to the position of God, he formed from those four consonants a name Yahweh/Jehovah meaning god and succeeded in having it wrote by the scriptwriters into the holy texts as the name of God. A very cunning but clever program made by Satan!

Saatanallinen Jahve/Jehova-jumala on hermafrodiittinen/androgyyninen/kaksineuvoinen sekasikiö, jolla on molempien sukupuolten sukuelimet, ja jonka symboli on mm. luku 11. Esim. Baphometilla (Saatana) on naisen rinnat ja miehen sukuelimet.


The satanic Yahweh/Jehovah-god is a hermaphrodite/ an androgyne having both female and male genitalia, and it's symbols is among other things the number 11. For example Baphomet (Satan) has female breasts and male genitalia.











Kahdessa kuvassa yllä tietoa hjh- eli hajah-verbistä, jonka imperfektin yksikön kolmannen persoonan muoto on יהיה, jihjee eli ”hän on". Olemmehan toki kuulleet väitettävän, että tetragrammi יהוה merkitsisi ”hän on”.  MUTTA ”hän on” on hepreaksi יהיה jihjee! Samasta hjh/hajah-verbistä tulee myös muoto אהיה ehjee, minä olen!

Two pictures above have information of the hjh- or hajah-verb and it's form יהיה, jihje (imperfect of the singular third person) or ”he is". After all, we have heard it claimed that the Tetragrammaton יהוה would mean ”he is”. But ”he is” is in Hebrew יהיה jihje. אהיה ehyeh or "I am” is derived from the same Hebrew hjh/hajah-verb.




3 kommenttia:

  1. Kauko Allén facebookissa:
    Huikea kirjoitus. Hienosti dokumentoitu historia Jahven alkuperästä ja luonteesta. Tätä dokumenttia on enää hyvin vaikea kääntää ja vääntää joksikin muuksi. Kirkkoisät ovat tehneet paljon töitä luodessaan Jahven, joka paljastuu pelkäksi hermafroidiseksi seksi olennoksi ja julmaksi sotaiseksi kansakuntien tuhoajaksi. Nyt näemme missä hirvittävässä tilassa tämä "Jahven" johtama maailma on tänä päivänä. Kiitos Helinä Jokinen huikeasta hienosti dokumentoidusta blogi kirjoituksestasi.

    Helinä Jokinen facebookissa: Ainakin puolet kiitoksista palautuu sinulle itsellesi, Kauko. En olisi milloinkaan älynnyt alkaa kaivaa Jahven juuria, ellen olisi ensin nähnyt sinun kabbalamaalauksiasi!

    VastaaPoista
  2. ´´KATSO, TÄMÄ ON MINUN LIITTONI SINUN KANSSASI´´ Gen 17: 4 sinusta tulee kansojen paljouden isä. Suomalaisia ei ole kovin paljon, kommunistien keksittyä abortti niminen tapa tappaa lapsia, ettei kansoja tulisi paljon. Kuka siis on kommunistien jumala, ja kuka Aabrahamin Jumala, sen Kauko Allen selittää meiulle? Kuka siis on tämä Jumala, joka kostaa niiden isien pahat teot, jotka kumartavat vierasta Jumalaa 2 Moos 20: 5 `` Sillä minä Herra sinun jumalasi, olen kiivas Jumala ( siis sodan Jumala?? Onko hän jahve vai ehjee? Kumpaa Jumalaa kristittyjen tuli vihata ja toista rakastaa? Miksi helinä ja Kauko pitävät mieliämme jännityksessä, ettekä kerro kuinka asia on? Jos Jahve on Jumala , palvelemmekko Häntä, ja jos Ehjee on Jumala palvelemmekko häntä. `` Minä Olen Herra, eikä toista minun jälkeeni tule`` Hmm, Tämä Jumala kostaa 2 Moos 20: 5.. kolmanteen ja neljänteen polveen,... jotka minua vihaavat. Kumpaa Jumalaa meidän tulisi nyt ryhtyä vihaamaan, sillä toinen Jumala kostaa!! Kuka sitten on Num 14: 18 oleva Jumala? Jahve vai Ehjee? `` Herra on pitkämielinen ja suuri armossa. hän antaa anteeksi ( abortit ja aviorikokset, homoilut ja lesboilut?) pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä ( kuitenkaan) rangaisematta, vaan kostaa... Onko tässäkin törmätty nyt Jahveen, kirkkoisien luomaan Jumalaan? Pohditaanpas tätä nyt oikein vakavissamme, ,, Vai onko Helinä törmännyt levottomuuteen ja yksinkertaisuuteen asettamalla jumalia paremmuusjärjestykseen! Rakastammekko yhtäaikaa, koston Jumalaa ja laupiasta ja armorikasta Jumalaa. Jopas pahan pistitte?

    VastaaPoista
  3. Olitpa löytänyt vanhan kirjoitukseni, Unknown. Kiitos kiinnostuksestasi ja kommentistasi. Jeesus tuli ilmoittamaan Isän. Katsokaamme Häntä, sillä Hänessä me näemme, millainen Isän luonne on.

    VastaaPoista